گلیومای افکار یک دندانپزشک

گلیومای افکار یک دندانپزشک

دل آدمیزاد همچون گنجشک است...روزی هفت مرتبه دگرگون می شود...

موجودی آبانی...با دلی بارانی...انسانی فانی...درجستجوی شادی های آنی...
+۱۵ام و ۳۰ام هرماه انشاءالله آپ میشویم:))

آخرین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

باور...

شنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۶، ۰۹:۲۷ ب.ظ

وقتی باخودم منطقی فکر میکنم

هنوز هم نتونستم بعضی اتفاقات این سالهای اخیر زندگیم رو باور کنم...بزرگترین اتفاق های زندگیم تو این سه سال اخیر رخ دادن...

الان تنها چیزی که میتونم بگم اینه : الحمدلله ...

فقط چیزی که بهم ثابت شد اینه... قدرت و توانایی آدمها خیلی بیشتر از اون چیزیه که فکرشو میکنن...

  • ۹۶/۱۰/۲۳
  • ۶۶۰ نمایش
  • مجسمه ی متفکر :)

نظرات (۳)

  • دکتر صفری
  • خیلی از اتفاقات باورنکردنی زندگی و البته کاری تازه از دمه فارغ التحصیلی شروع میشه.امیدوارم تمام اتفاقات پیش رو چه باورکردنی چه باورنکردنی شیرین باشه
    پاسخ:
    متشکرم .همچنین برای شما...
    در ضمن در جواب پیام خصوصیتون میگم که : سلام. ممنونم ازتون .متاسفانه فعلا شرایطشو ندارم و همونطور که مستحضرید فعلا دانشجوام و... به کارهای داوطلبانه علاقه دارم.ولی خب فعلا شرایطش نیست.موفق باشید و خیر ببینید:)
  • آقای واو
  • سلام .در دایره قسمت مانقطه پرگاریم .این حماقت و جسارته گاهی وقتا برای ادم ها قدرت و توانایی محسوب میشه .
    پاسخ:
    شاید...
    ولی اینجا  منظور من توانایی تحمل مشکلات بود:)بهرحال من معتقدم انسان به واسطه خلیفة الله بودنش...بسیار تواناست:)ی سریهاش انتسابیه...ی سریهاش اکتسابی...
    سلام
    امروز وبلاگتون کشف کردم و دیدیم باید بیام و بهتون بگم دختر با احساس و با منطقی هستین من از نوشته هاتون بسی لذت بردم خانمی
    موفق باشید
    پاسخ:
    سلام مرسی لطف دارین ❤
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">