گلیومای افکار یک دندانپزشک

گلیومای افکار یک دندانپزشک

دل آدمیزاد همچون گنجشک است...روزی هفت مرتبه دگرگون می شود...

موجودی آبانی...با دلی بارانی...انسانی فانی...درجستجوی شادی های آنی...
+۱۵ام و ۳۰ام هرماه انشاءالله آپ میشویم:))

آخرین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

کم حافظه شدم!

دوشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۵، ۱۰:۲۷ ب.ظ

سلام
اول لطفا جمله ی بالای صفحه رو بخونید! دوم باید عرض کنم که واقعا نوبره که ی عمر تو این بلاگ و بلاگ قبلیم این جمله رو سر در وب نوشتم ولی...تو این ی عمر کم بهش عمل کردم جز مسواک زدن رو!
کم حافظه شدنم رو حس میکنم...اینکه قبلا اینطوری نبودم!آلزایمر گرفتم...لغات علمی همه از سرم پریده...اصطلاحات سیاسی و خ چیزای دیگه ...
علاوه بر این سه تای بالا تو یه سری روایات گفتن نوشیدن شیر و خوردن عسل هم واسه ازدیاد حافظه میشه:))
گفتن ذکر لاحول و لاقوة الا بالله العلی العظیم...هم...
یکی بگه چیکار کنم ک حافظم تقویت شه؟
هویج بخورم؟:دی

+ما یه دوستی داریم...جیگره ماست:)هروقت میبینیمش...
زل میزنیم به چهرش...
میگه چته؟؟
میگیم که...سه چیز باعث تقویت چشم میشه:یک نگاه کردن به آب روان.دو نگاه کردن به سرسبزی و طبیعت سبز و گیاهان.سه نگاه به زیبارویان:)
+حالا خاستم بگم دفعه بعد که منو دیدی زل بزن بهم.چون باعث تقویت چشات میشم...:دی
+پنج شنبه میرم بیرجینیا...و آغاز سال هفده هجری تحصیلی:))

  • ۹۵/۰۶/۱۵
  • ۸۶۰ نمایش
  • مجسمه ی متفکر :)

نظرات (۱۰)

سلام
قرآن خواندن از روی قرآن حافظه رو زیاد میکنه
فکر کنم تعداد 21 عدد مویز ناشتا هم خوبه
نه کمتر نه بیشتر (البته تو عددش شک دارم؛ از حافظه ام رفته؛ خخخخخخ)
پاسخ:
سلام.ممنونم:)
خخخخخخ خخخخخخ خخخخخخ
من فکر کردم از اینکه نوشتید جمله ی بالای صفحه رو نگاه کنید همین « کم حافظه شده ام» بود! خخخخخخ بخاطر همین گفتم تلاوت قرآن
الان که اومدم صفحه اصلی وب دیدم
پس ببخشید خخخخخخ
پاسخ:
:))))
معتقدم که ممکنه تمام آنچه که گفته شد به حافظه اثر مطلوب بزاره
ولی هیچ چیز جای تکرار و تمرین رو نمیگیره
پاسخ:
مرسی:))
یادم باشه دیدمت نگات کنم:))):*
پاسخ:
عزیزم :-* من قبلا زیاد زل زدم بهت:))
  • از بچه های مصلی ناد
  • هنوزم به امید روزی ام که دوباره کار و بار وبلاگا راه بیفته
    اینجاست که میگن کوزه گر از کوزه شکسته آب میخوره :دی
    ناخن بلندم باعث فراموشیه !
    پاسخ:
    من از بچگی اهل ناخن کوتاه نبودم متاسفانه:)
    چه جالب
    سلام میخواستم حال احوال کنم که مواجهه شدم با این مطلبت و کلا بی خیال شدم خخخ نسرینم یه بیرجینایی اصیل خخخخ عکسای سال93 رو چک میکردم خیلی دلم برات تنگ شده بی خبر رفتی از بیرجند جان دل .شمارتم پاک شده نداشتم وگرنه مزاحمت میشدم خخخ.احوالتو از هانیه میپرسیدم ولی سعادت دیدار نبود عزیز .خوشحالم که حالت خوبه و دیگه کارت رو رسما شروع کردی گلم
    پاسخ:
    سلااامممم عزیزززمممم
    به یاد دارمت کامل:)))
    مرررسییی عزیزم
    تو خوبی؟:))))
    الحمدالله خیلی خوبم .فعلا که با کرونا زندگی محدود شده ای داریم هممون ان شاالله عاقبتمون بخیر باشه
    پاسخ:
    خداروشکر
    انشاالله میگذره این روزها...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">