گلیومای افکار یک دندانپزشک

گلیومای افکار یک دندانپزشک

دل آدمیزاد همچون گنجشک است...روزی هفت مرتبه دگرگون می شود...

موجودی آبانی...با دلی بارانی...انسانی فانی...درجستجوی شادی های آنی...
+۱۵ام و ۳۰ام هرماه انشاءالله آپ میشویم:))

آخرین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

قدرتمند...

شنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۰۵ ق.ظ

مدتهاست که برایت چیزی ننوشته ام

زندگی مجال نمی دهد:غم نان!

با وجود این خودت بهتر میدانی :نفسی که میکشم تو هستی...خونی که در رگهایم میدود و حرارتی که نمی گذارد یخ کنم..

امروز بیشتر از دیروز دوستت دارم و فردا بیشتر از امروز... و این ضعف من نیست.قدرت توست... #احمد_شاملو

+ روی نیمکت نشستند.روبروی درختان سرسبز و تنیده در هم...مرد گفت:چه منظره ی زیبا و آرامی... حرف زدند و حرف زدند... زن قهقهه میزد.پیرمردی که از کنارشان عبور میکرد از خنده های زن و مرد به وجد آمد و لبخندزنان تماشایشان میکرد و میگذشت...

این جمله از ذهن زن گذشت: 

The real power of a man is in the size of smile of the woman sitting next to him...

مرد پرسید :من چقدر قدرتمندم؟

زن گفت:تو خود میدانی:)

مرد جواب داد:تو بگو تا بیشتر بدانم...

زن گفت:من همواره میخندم.خنده هایم معیار خوبی نیست:)

+ قطعا اگر به جای آن زن بودم میگفتم : تو قدرتمندترین مردی هستی که در زندگی شناختم:)

  • ۹۶/۰۵/۰۷
  • ۴۷۱ نمایش
  • مجسمه ی متفکر :)

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">