گلیومای افکار یک دندانپزشک

گلیومای افکار یک دندانپزشک

دل آدمیزاد همچون گنجشک است...روزی هفت مرتبه دگرگون می شود...

موجودی آبانی...با دلی بارانی...انسانی فانی...درجستجوی شادی های آنی...
+۱۵ام و ۳۰ام هرماه انشاءالله آپ میشویم:))

آخرین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

تو را می خواهم...

جمعه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۶:۴۰ ب.ظ

تو را می خواهم
برای پنجاه سالگی
شصت سالگی
هفتاد سالگی
تو را می خواهم
برای خانه ای که تنهاییم
تو را می خواهم برای چای عصرانه

تلفن هایی که می زنند
و جواب نمی دهیم
تو را می خواهم برای تنهایی
تو را می خواهم وقتی باران است
برای راهپیمایی آهسته ی دوتایی
نیمکت های سراسر پارک های شهر
برای پنجره ی بسته
و وقتی سرما بیداد می کند

تو را می خواهم
برای پرسه زدن های شب عید
نشان کردن یک جفت ماهی قرمز
تو را می خواهم
برای صبح
برای ظهر
برای شب
برای همه ی عمر ...

#نادر_ابراهیمی

+آن که بی برق کند جان مرا شارژ کجاست ؟:)آرام

نگارینا دل و جانم تو داری / همه پیدا و پنهانم تو داری

ندانم که این درد از که دارم / همی دانم که درمانم تو داری    #باباطاهر

#گفت : درکت می کنم.چه وسط آب باشی چه بیابون.چه روی اورست . چه کنار من...آرام

#گفت : به حرفات گوش میکنم.به حست...به افکارت...به ندای قلبت...

  • ۹۶/۰۲/۲۲
  • ۷۶۴ نمایش
  • مجسمه ی متفکر :)

نظرات (۳)

  • مـــحـــدثـــه ...
  • شادی و خوشبختیت همیشه پایدار دختر مهربون :-)
    پاسخ:
    ممنونم ازت:) همچنین شاد باشی دخترم:)
    سلام می خواستم بدونم چگونه می توانیم مطمئن باشیم وسایل دندانپزشکی واقعا هیچ خطری نداره یعی اینکه احتمال سرایت بیماریهایی مثل هپاتیت ،بیماریهایی پوستی ،ایدز و... وجود نداره ،آیا راهی هست که از این بابت مطمئن باشیم ؟
    پاسخ:
    سلام
    وسایل دندانپزشکی قبل از استفاده شدن حتما استریل میشن...یعنی وسایل شسته میشن.توی پک های پلاستیکی خاصی قرار داده میشن.بعد داخل دستگاه استریل قرار داده میشن...
    اگه فوبیا دارین نسبت ب استریل شدن وسایل از دندانپزشکتون بخاین که پک رو جلوی خودتون باز کنه...
    اما بنظرمن نترسید...و حتما واسه کارهای دندانپزشکیتون به یک دندانپزشک علیم و متعهد که میشناسیدش مراجعه کنید که خیالتون راحت باشه
    استریل کردن هم روش های مختلفی داره که همه باکتری ها و ویروس ها و...از بین میبره.
    ممنون که پاسخ دادید بنده فوبیا ندارم،ولی از بس کثافت کاری تو این حوزه دیدم نمونه های که شاید شما هم شنیده باشید که در بیمارستانها و مطب های ظاهرا مدرن از وسایل یکبار مصرف چندین بار بدون ضوابط استفاده کردند و پلمپ شدند به همین دلیل سعی می کنم احتیاط کنم ،مشکل اینکه پزشک متعهد و اخلاق مدار نمی شناسم ،باز هم ممنون که پاسخ دادید .
    پاسخ:
    من فکر میکنم شما خیلی بدبینین...اگه میبینید همچین کاری میکنن تذکر بدین
    من که تا به حال به این شدتی که شما میگین ندیدم
    قطعا اگه جون بیمار هم واسه اون افراد مهم نباشه
    جون خودشون که واسه خودشون مهمه.پس مجبورن ی سری اصول رو رعایت کنن...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">