گلیومای افکار یک دندانپزشک

گلیومای افکار یک دندانپزشک

دل آدمیزاد همچون گنجشک است...روزی هفت مرتبه دگرگون می شود...

موجودی آبانی...با دلی بارانی...انسانی فانی...درجستجوی شادی های آنی...
+۱۵ام و ۳۰ام هرماه انشاءالله آپ میشویم:))

آخرین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

برنامه ریزیانه

جمعه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۴، ۰۵:۱۳ ب.ظ

دو هفته اس سعی کردم بصورت هفتگی واسه زندگیم برنامه بریزم.و کارامو یادداشت کنم...حس خوبیه وقتی میرم رو اون کار خط میکشم و یه آخییییش میگم که راحت شدم بالاخره‌...

حتی تفریحات هم برنامه دارن...امیدوارم ادامه پیدا کنه...مطالعه غیردرسی هم گذاشتم...باید کتاب نجوم به زبان ساده رو بخونم.چند روزی هست که حرکت ماه ذهنمو به خودش مشغول کرده...

خلاصه...همه چی عالیه:)

زین پس میخام واسه اینجا هم برنامه داشته باشم...سی ام و پانزدهم هرماه...چند خطی حسب حال مینویسم...

دوست دارم زندگی رو...خوب یا بد.اگه آسون یا سخت...ناامید نمی شم چون ...دوست دارم زندگی رو...

  • ۹۴/۱۱/۳۰
  • ۶۹۳ نمایش
  • مجسمه ی متفکر :)

نظرات (۳)

آخ گفتی دکتر
برنامه ریزی! یارب آن روز که منم دوباره برگردم به قانون مداری قبلم مبارک بادا!
مدت هاست هر برنامه ای میریزم حداکثر 48 ساعت دووم میاره
ماه هر روز در آسمون یه اندازه دوتا کف دست شیفت میخوره به سمت شرق، طلوعش در هر روز بین بیست دقیقه تا پنجاه دقیقه تاخیر داره.
زمان بندی کردن ارسال پست در بلاگ هم ایده خوبیه! انشاالله ادامه پیدا کنه و حتی بیشتر شه!
پاسخ:
ممنون...یاد ترم سه و آموزش تخمین درجه ها باتوجه به انگشت و دستمون بخیر استاد...
  • حجت سبزعلی
  • بسیار بسیار کارمفیدی است! مطلب هم بسیارتر بسیار عالی! البته ناگفته نمونه منم دو سال هست ک هی میرم سمت نوشتن کارام البت یه برنامه روزانه ن هفتگی اما متاسفانه ادامه دار و پایدار نبودن اما مطمعنا شما به شیوه خودت میتونین، با خوندن این مطلب منم ترقیب شدم دوباره برم سمت با برنامه بودن ، من باب این فعل تشکر میکنم :)
    موفق و پیروز باشید
  • پژمان فیروزی
  • واقعا کار خوبی میکنین من از روزی که برنامه ریزی ونظم ولش کردم به سمت پوچی رفتم منم یک زمانی صبح تا شب کارامو مینوشتم وهمین انگیزه میدم به ادم ولی الان کلا فراموش کردم برنامه ریزی واینجور کارارو
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">