گلیومای افکار یک دندانپزشک

گلیومای افکار یک دندانپزشک

دل آدمیزاد همچون گنجشک است...روزی هفت مرتبه دگرگون می شود...

موجودی آبانی...با دلی بارانی...انسانی فانی...درجستجوی شادی های آنی...
+۱۵ام و ۳۰ام هرماه انشاءالله آپ میشویم:))

آخرین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

ای هیچ برای هیچ بر هیچ مپیچ:)

دوشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۶، ۰۷:۱۹ ب.ظ

فکر کنم مهرماه بود که با بچه ها رفتیم یزد. اون هم به سبک هیچ هایک...

تجربه خوبی بود... اینکه سوار کامیونت و تریلی بشی.آدمهای مختلف رو بشناسی.حس میکنم  اینکه کلا خودتی و یه کوله تو رو از وابستگی به دنیا جدا میکنه:) به اینکه شب تو یه هتل پنج ستاره بخابی فکر نمیکنی. با عشق چادرتو برپا میکنی و با لذت تو کیسه خوابت میخابی:)

چند روز پیش سین شین پیشنهاد هیچ زدن به چابهارو داد و بچه ها دارن بررسیش میکنن تا رای قطعی رو بدن...

میخوام از هیچ هایک بنویسم... احتمالا خیلی ها این سبک سفر کردن رو نمیشناسن:)

هیچهایک یعنی کوله پشتیت رو بردار و بزن به دل جاده. احتمالا راننده ای پیدا میشه که تو رو به مقصد برسونه ... سفر کردن بدون اینکه هزینه راه داشته باشی. با مردم دوست میشی .با آداب و رسوم و غذای محلیشون آشنا میشی.سرگذشتشون رو میشنوی و ...

تجربش کنید:) حداقل یک بار...

+ سخن هیچ مگشای با رازدار / که او را بود نیز انباز و یار

اینجا شاعر میگه که در مورد هیچ هاتون با کسی حرف نزنین 😁

+ نباشد کسی را ز من هیچ رنج... اینجا میگه کسی از هیچ رفتن من رنجیده نشد:)

+ اگر هیچ راز تو پیدا شود / ز خون کشور ما چو دریا شود

اینجا هم فردوسی میگه اگه راز هیچ رفتن تو معلوم بشه.دیگه خدا بخیر کنه...

+ کز این بهم به جهان هیچ رسم و راهی نیست:)))

بهترین راه و رسم سفر در جهان هیچ زدن می باشد:)))

+ دلت را بدین هیچ رنجه مدار...

میگه که اگه یه هیچ رفتی و دهنت مسواک شد :) دلتو بد نکن . این یکی بد شده.دلیل نمیشه بعدی هم بد باشه :)))

+ مثلا میخاست بااحساس شه:) گفت : خونت تو رگهامه

خندیدم.

گفت :کوفت:) و باهام خندید:)

  • ۹۶/۱۱/۳۰
  • ۷۳۷ نمایش
  • مجسمه ی متفکر :)

نظرات (۴)

خوش‌به‌حالت :) منم حیلی دوس دارم تجربه‌ش کنم..
پاسخ:
ممنون.امیدوارم به زودی تجربش کنی:) 
  • علیرضا صفری
  • اتفاقا توی زمونه ای که ما زندگی میکنیم ادما روی هیچای هم بیشتر حساب باز کنن بهتره تا روی داشته های تو خالیشون
    پاسخ:
    متوجه منظورتون نشدم:)

    پ.ن: متوجه شدم:)
  • دندون زخمی
  • تو گوگل دنبال این بودم که آیا ضربه ای که بخاطر مسواک زدن از بالای مسواک محکم کوبیده شد تو دندون جلوییم و باعث یه ترک خیلی خیلی خیلی مختصر و سفید رنگی در ارتفاع دندونم شده آیا از بین میره یا منجر به شکستگی کامل دندونم میشه یا نه که با این وبلاگ برخورد کردمو بسی مستفیض شدم :) موید باشید :ا
    پاسخ:
    سلام ترکهای مینایی به خاطر ضربه یا شوک حرارتی یا... به دندون به وجود میان
    و از بین نمیرن.فقط باید مواظب باشین که دوباره به دندون ضربه وارد نشه و...وگرنه میشکنه
    ممنون 
    خیلی دوست دارم بدونم دلیلی که اسمش رو سین شین کردی چیه؟
    الان دیگه ب ز هم شده بابک زنجانی
    من جای سین شین بهم برخورد.
    هیچ زدن حرکت باحالیه، حیف اونقدر آسودگی خاطر و فراقت بال ندارم، اگر نه حتما بهش رای مثبت می دادم
    پاسخ:
    دلیلی نداشت
    اخه سیاوش دوتا پیج داره.لینکشو که میذاشتم تو بلاگم هویجوری دومیشو نوشتم سین سین:)))بعد اون هم اسم مستعارش تو ذهنم همین شد:)
    ببخشید شما
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">