گلیومای افکار یک دندانپزشک

گلیومای افکار یک دندانپزشک

دل آدمیزاد همچون گنجشک است...روزی هفت مرتبه دگرگون می شود...

موجودی آبانی...با دلی بارانی...انسانی فانی...درجستجوی شادی های آنی...
+۱۵ام و ۳۰ام هرماه انشاءالله آپ میشویم:))

آخرین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

دل من تنگ تو شد...

جمعه, ۲ تیر ۱۳۹۶، ۰۲:۱۱ ق.ظ

مرد نصف شبی میگوید که: میخاهم تا صبح برایت شعر بخوانم...

و زن پاسخ می دهد :خب بسم الله...بخوان:)

 _ تو هم که از خدا خواسته...:)

زن میخندد...

مرد میخواند: " دل من تنگ تو شد، کاش که پیدا بشوی

که بیایی و در این تنگیِ دل جا بشوی

تو فقط آمده بودی که دل از من ببری؟
بروی، دور شوی، قصه و رویا بشوی؟

انقلابی شده در سینه ی من، فتنه ی توست
سبزیِ چشم تو باعث شده رسوا بشوی

من پس انداز دلم را به تو دادم که تو هم
بیمه ی عمر دلم روز مبادا بشوی

غرق عشق تو شدم، بلکه تو شاید روزی
دل به دریا بزنی، عازم دریا بشوی

حیف ما نیست که یک زوج موفق نشویم؟
حیف از این نیست که تو این همه تنها بشوی؟

نم باران، لب دریا، غم تو، تنگ غروب
دل من تنگ تو شد، کاش که پیدا بشوی"

آرام

  • ۹۶/۰۴/۰۲
  • ۶۶۲ نمایش
  • مجسمه ی متفکر :)

نظرات (۱)

سلام :)
توی لیست 99 کاری که باید انجام بدید تقویت زبان انگلیسی بود یه راه حل خوب پیدا کردم
برید تو سایت www.en45.com
پاسخ:
سلام عزیزم
صفا آوردی:)))ممنون :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">