گلیومای افکار یک دندانپزشک

گلیومای افکار یک دندانپزشک

دل آدمیزاد همچون گنجشک است...روزی هفت مرتبه دگرگون می شود...

موجودی آبانی...با دلی بارانی...انسانی فانی...درجستجوی شادی های آنی...
+۱۵ام و ۳۰ام هرماه انشاءالله آپ میشویم:))

آخرین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

حال خوب...

چهارشنبه, ۶ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۱:۲۰ ب.ظ

حال من خوب است اما با تو بهتر می شود...:)

+ هرجوانمرد کوهیست و آفتاب پشت شانه های جوانمردان زندگی میکند...#پردیس_شریفی

+بودنت هدیه بزرگیست برای قلب کوچکم...:)

+گفت : فاطمه اصلا نمیشه با تو اخم کرد یا بداخلاق بود و...:))

و من لبخند زدم...

+میدونی عاشق تایمی ام که با ذوق میگی:واااااااییییی فاطمه...؟بعد یه ماجرایی رو تعریف میکنی:)

+گفتم : چطوری کسی قبل من فتحت نکرده؟لابد کوهنورد نبودن...:D

  • ۹۶/۰۲/۰۶
  • ۶۹۰ نمایش
  • مجسمه ی متفکر :)

نظرات (۲)

هرکی گفته راست گفته
با تو نمیشه بداخلاق بود!
خوشحالم که به روزش کردی، الان اومدم سر بزنم که اگه به روز نکرده باشی بهت تذکر بدم
خخخخخخخ
منم عاشق همون زمانام.کلا تو سیستم خونوادگی ما این خصلت مرسومه که با اب و تاب ماجرا تعریف کنیم.البته خانم دکتر همیشه رهبره.کاملا یهویی بعد مدتها یاد پیجت افتادم.مثل همیشه پیجت معرکت جوانمرد من.دوست دارم.دلم برایت ی ذره شده ابجی جون؛)))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">