گلیومای افکار یک دندانپزشک

گلیومای افکار یک دندانپزشک

دل آدمیزاد همچون گنجشک است...روزی هفت مرتبه دگرگون می شود...

موجودی آبانی...با دلی بارانی...انسانی فانی...درجستجوی شادی های آنی...
+۱۵ام و ۳۰ام هرماه انشاءالله آپ میشویم:))

آخرین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

پاییز در راه است...

سه شنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۵، ۰۱:۳۲ ب.ظ

شهریور هم رفتارش عاشقانه است...فقط ادعا می کند گرم است.ولی ...دیدی چند شب چه کرد؟

گرد و خاک کرد...!

بعد هم بغض کرد...و بغضش ترکید...!

گوشت را بیاور جلو...بین خودمان باشد...گمان کنم عاشق پاییز شده است...دلش گیر پاییز است...

دلم نمی آید به او بگویم وقتی به پاییز می رسی تمام شده ای...یعنی انگار قسمت عاشقی همین است.کاش می شد تمام نشد و رسید...کاش می شد......!!!

+عیدتون مبارک...

+این چند روز اینقد خبرای بد شنیدم که ...کلا بی حالم...

+گروه دال - طعم شیرین خیال زیباست:)گوش کنید و لذت ببرید...

+دیشب یکی از بچه ها واسم این قسمت دیرین دیرین رو فرستاد...

برخی پزشکان 

و پایینش نوشت:سعی کن از این پزشکان نباشی.اخلاق رو نصب العین خودت قرار بده و خودت رو اصلاح کن‌.بااخلاق باش و زیر میزی نگیر.حقوق بیمار رو رعایت کن.آنتی بیوتیک کم تجویز کن.به جای تکیه ی بیش از حد به آزمایش، به معاینه تکیه کن.بیمار رو با روی باز ویزیت کن...

در جوابش من این شکلی بودم یه مدت :|...بعدنش این شکلی شدم :))

+این ما و این هم شروع پاییز بیرجینیا...من .مرموز.نق نقو!و امیرعلی کوچولو...

پاییز

  • ۹۵/۰۶/۳۰
  • ۱۱۱۷ نمایش
  • مجسمه ی متفکر :)

نظرات (۵)

  • یکی از دانشجویان بیرجینیا
  • لایک
    زیبا و جذاب مثل همیشه

    عالی بود خانم :))
    شهریور رو زیبا توصیف کردی
    خیلی خوب بود
    چه جای قشنگی...
    ای کاااااااااااااااااااااااااااااش
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">