گلیومای افکار یک دندانپزشک

گلیومای افکار یک دندانپزشک

دل آدمیزاد همچون گنجشک است...روزی هفت مرتبه دگرگون می شود...

موجودی آبانی...با دلی بارانی...انسانی فانی...درجستجوی شادی های آنی...
+۱۵ام و ۳۰ام هرماه انشاءالله آپ میشویم:))

آخرین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

بغلم کن...

چهارشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۵، ۰۸:۳۶ ب.ظ

من...

زگهواره تا گور...

به جای دانش...

تو را...

می جویم!!

========

سکــــــوت مــن
هیچگــــاه از رضایــــتم نیست !!
مــــن اگـــــر راضی بودم
سکـــــوت نمیکردم...

========

+بعد از یک سال تلاش...شب قبل از کنکورش بغلش کردم.سعی کردم منفی نبافم!بعد بغل کردنش تازه فهمیدم که چقدر بزرگ شدیم و چند ساله که با تمام وجودم بغلش نکردم و چقد خانوم شده...و چقدر ازش فاصله گرفتم تو این چند سال...

تو بیرجند هروقت دلم واسش تنگ شه اون متنی که روز سی ام شهریور 91 واسم نوشته بودو میخونم.دقیقا اولین روزی که پام به بیرجند باز شد...یه برگه ی هزارتا شده تو کیف پولم!و هر دفعه هم به بد خطیش میخندم:)و ازونجایی که خدا لایحب المسخره کنندگان...الان خودم بعد 4 سال دانشجویی یه بد خطم...و اون متن اینه:

دروغ نبود دوستم داشتی...
نگاه هر چه قدر هم که غلط املایی داشته باشد صفر نیست.
دروغ نبود دوستم داشتی...
عشق بیجا بکند به غرور بی دلیل حراج بزند.
دروغ نبود دوستم داشتی...
دلواپسی از وابستن دل نیست...
دروغ نبود...
اینجانب علامه ی دهرم در دوست داشتن.
دروغ نبود...
حالا هم دروغ نیست که میروی...
من فاصله ها را حفظم...
و بارها بار در خصوصی ترین لحظه هایم تو را از بر کرده ام.
میروی و از هر ثانیه ی رفتنت، آمدن های غم شروع می شود.
اما من...
راستش بید و باد رو سر هم کردم
و از تمام ضرب المثل ها فقط یک چیز را بلدم...
«در یک اقلیم دو پادشاه نمی گنجد...»
در پادشاهیِ این روزهای من،
از هرچه کم شود،
از تو کم نخواهد شد.
تو خوب می دانی عاشقی ترکیب چند حس نیست...
یک بازیگوشی عاطفیست که من آن را خوب بلدم.
دروغ نبود دوستم داشتی...
دروغ نیست دوستت دارم های تو...
میروی...اما یادت باشد هر رفتنی بازگشتی هم دارد...
========
از آزمون که برگشت ..گفتم چطور بود؟ فقط گفت: بغلم کن...
  • ۹۵/۰۴/۳۰
  • ۸۸۱ نمایش
  • مجسمه ی متفکر :)

نظرات (۴)

زمین گرده
اینو هیچوقت نباید فراموش کرد
معلومه خیلی همو دوست دارین!
بغل کردن هم لازمه!
هرچیزی فراموش میشه بجز اغوش گرم عزیزانت و محبت بی دریغشون.ممنون بابت بودنت.و اغوش همیشه گرمت.همیشه بموون.😘😙😙
پاسخ:
من کشته مرده ی ادبیاتتم خاهرجوون❤
سکــــــوت مــن
هیچگــــاه از رضایــــتم نیست !!
مــــن اگـــــر راضی بودم
سکـــــوت نمیکردم...

چه جمله قشنگی خیلی دوسش دارم
اینو که دیدم یاد خودم و همه روزای.............افتادم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">